РЕКОМЕНДАЦІЇ:
2).https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/fakul-tatyvy/
https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/informatsijna-baza-psyholohiv-ta-sotsialnyh-pedahohi/najkraschi-rozrobky-metodyky-treninhy-zhurnaly/
https://drive.google.com/file/d/1Ap6C0f7v3EkdWcCAnjhe38h5TUh6p-dc/view?fbclid=IwAR17rMpjDcqm9WlSUPc63iKEEJJjqyjwxolBdYAXnACQWbGthyUXIDU8CCk
https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/eksperyment-vseukrains-koho-rivnia-za-temoiu-formuvannia-humanistychnykh-vidnosyn-mizh-uchasnykamy-osvitn-oho-protsesu-shliakhom-uprovadzhennia-modeli-myrna-shkola-na-2019-2022-roky/
https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/informatsijna-baza-psyholohiv-ta-sotsialnyh-pedahohi/najkraschi-rozrobky-metodyky-treninhy-zhurnaly/
https://docs.google.com/document/d/1zi31pjwMLqRSjoXpe5vFCkPdl8Sqsf2JbSYeOITyfgk/edit
1.Навчальна діяльність
1).https://drive.google.com/file/d/1XJeuteWxmdYypqcgHbAkIm7TYYdSDPFF/view2).https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/fakul-tatyvy/
Факультативні курси
- Євстаф’єва І.Г. «Основи самовизначення особистості»
- Мельникова О.Л. «Скринька чеснот»
- Романовська Д.Д. Бобик С.М. «Мандруючи до зрілості»
- Романовська Д.Д. Зузак О.В. «Основи психології та педагогіки»
- Сидоренко Н.О. «Психологічні перлинки для кожної дитинки»
- Сидоренко Н.О., Кльоц Л.А. «Лісова абетка»
- Романовська Д.Д. Програма факультативного курсу «Основи психологічної культури особистості»
- Майданик Л.Ю. Курс за вибором «Психологія життєвого успіху» 10 клас
- Майданик Л.Ю. Курс за вибором «Психологія сімейних стосунків» 11 клас
- Лозова К.С. Програма факультативного курсу “Знай та розвивайся”
- Кірпота Ю.О. «Психологія спілкування» для учнів 5 класів
2.Просвітницька робота
- Профорієнтатор Україна
- Онлайн-курс “З учнями про освіту та кар’єру”
- Професійне самовизначення старшокласників в умовах освітнього округу
- Професійна орієнтація в сучасній школі
- Програма на формування свідомого ставлення до вибору професії “Обираємо своє майбутнє” (авт. Локатир О.М.)
- Професійне самовизначення учнівської молоді в умовах освітнього округу: монографія /Л. А. Гуцан, О. Л. Морін, З. В. Охріменко, О. М. Пархоменко, Л. І. Гриценок ; І. І. Ткачук , за ред. О. Л. Моріна
3.Діагностична робота
- Перелік діагностичних методик з виявлення домашнього насильства відносно дітей
- Застосування діагностичних мінімумів в діяльності працівників психологічної cлужби
- Інструменти діагностики
- Соціометричний метод дослідження
- Референтометрія
- Проективні малюнок «Моя сім’я» (за Р.Ф. Беляускайте)
- Інтерпретація проективної методики «Малюнок сім’ї»
- Тест будинок, дерево, людина
- Методика Шуберта «Діагностика ступеня готовності до ризику»
- Оцінка рівня нервово-психічної стійкості (методика «Прогноз» за В.А. Бодровим)
- Багаторівневий особистісний опитувальник «Адаптивність» (МЛО-АМ) розроблений А. Г.Маклаковим і С. В.Чермяніним
- Опитувальник депресії Бека
- Карта визначення ризику суїцидальності (В. М.Прийменко)
- Тест на виявлення суїцидальних намірів (Н. Шавровська, О. Гончаренко, І. Мельникова)
- Методика вивчення схильності до суїцидальної поведінки (М. В. Горська)
- Методика діагностики рівня суб’єктивного відчуття самотності Д. Расела і М. Фергюсона
- Опитувальник для ідентифікації типів акцентуацій характеру у підлітків. Модифікований С.І. Подмазіним (МПДО)
- Опитувальник оцінки душевного болю (автор Е. Шнейдман)
- Тест «Наскільки ти адаптований до життя» (за Фурманом)
- Методика об’єктивного визначення темпераменту Б Цуканова
- Тест на виявлення суїцидального ризику СР-45
- Опитувальник К. Роджерса для виявлення адаптованості/неадаптованості особистості
- Шкала депресії (адаптація Г.Балашова)
4. Профілактична робота
https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/informatsijna-baza-psyholohiv-ta-sotsialnyh-pedahohi/najkraschi-rozrobky-metodyky-treninhy-zhurnaly/
https://drive.google.com/file/d/1Ap6C0f7v3EkdWcCAnjhe38h5TUh6p-dc/view?fbclid=IwAR17rMpjDcqm9WlSUPc63iKEEJJjqyjwxolBdYAXnACQWbGthyUXIDU8CCk
https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/eksperyment-vseukrains-koho-rivnia-za-temoiu-formuvannia-humanistychnykh-vidnosyn-mizh-uchasnykamy-osvitn-oho-protsesu-shliakhom-uprovadzhennia-modeli-myrna-shkola-na-2019-2022-roky/
https://imzo.gov.ua/psyholohichnyj-suprovid-ta-sotsialno-pedahohichna-robota/informatsijna-baza-psyholohiv-ta-sotsialnyh-pedahohi/najkraschi-rozrobky-metodyky-treninhy-zhurnaly/
https://docs.google.com/document/d/1zi31pjwMLqRSjoXpe5vFCkPdl8Sqsf2JbSYeOITyfgk/edit
5. Корекційна робота
ООП
Немає коментарів:
Дописати коментар