понеділок, 14 грудня 2020 р.

Вправа "Незакінчені речення"

 Мета: розвиток самосвідомості, самопізнання учасників

Вправу можна виконувати з оним учасником, тоді його завдання закінчити щиро речення та проаналізувати з психологом кожну відповідь. Якщо ж, вправа проводиться у групі, в капелюх складаються окремі аркуші з кожним реченням. Кожен учасник по черзі ловить "рибу" і зачитує речення, завершуючи його своїми словами. Після кожної відповіді відбувається обговорення, тривалість якого визначає ведучий, що дає сигнал переходу черги до іншого учасника. Вислів повинен бути щирим. Якщо решта членів групи відчує неправду, учаснику доведеться брати ще одну картку.
Мій найбільший страх - це..

Коли інші принижують мене, я..
Я не довіряю людям, які..
Я гніваюсь, коли хтось..
Я насправді дуже не люблю в собі..
Я сумую, коли..
Коли мені хтось подобається, кому не подобаюсь я..
Найважче в тому, щоб бути чоловіком (жінкою), - це...
Я ношу такий одяг тому що..
Моє найнеприємніше переживання в дитинстві...
У моєму характері мені найбільше подобається..
Коли мені хтось не подобається, кому подобаюсь я..
Мені подобається..
Мені не вдалося..
Мені потрібно..
Я кращий, коли..
Я ненавиджу..
Єдина тривожність...
Я таємно..
Танцюючи..
Я не можу зрозуміти, чому..
Я здається, розумію, чого хочу, коли..
Найкраще, що могло статися в моїй сім,ї..
Найкраще, що могло статися зі мною..
Найважче всього мені..
Коли я наполягаю на своєму, люди..
Якщо я б зміг змінити в собі дещо, я б..
В людях мені найбільше подобається...., тому що...
Найбільше від інших людей мені потрібно..

Немає коментарів:

Дописати коментар

Як керувати стресом за допомогою когнітивно-поведінкової терапії

  Що таке ментальне здоров'я  Згідно з визначенням ВООЗ, ментальне здоров'я — це стан щастя та добробуту, в якому людина реалізує с...