Техніка «Парний подарунок»
(автор Л.Стреж)
Мета: розвиток саморегуляції, довільності поведінки, уміння працювати за правилами, розвиток здатності конструктивної взаємодії.
Завдання:
• розвивати творчу уяву, креативність, дрібну моторику руки;
• формувати комунікативні навички;
• виховувати риси конструктивної співпраці в групі;
• створювати умови для розвитку емоційного інтелекту;
Вікові рамки: з 6 років.
Тривалість: 10-15 хвилин
Необхідні матеріали: самозастигаюча паста або пластилінова паста з глітером, кульковий пластилін (дану техніку можно проводити з іншими матеріалами - синельна нитка, вовна, гофрований папір, фольга)
Алгоритм роботи
1.Група ділитися на пари (за бажанням).
2.Кожна пара вибирає матеріал одного кольору та ділить навпіл.
3.Уважно дивляться один на одного і уявляють, щоб вони хотіли подарувати.
4.Учасники повертаються спиною один до одного, створюючи бажані подарунки.
5.По команді учасники повертаються, обмінюючись подарунками, говорять побажання один одному.
Питання для обговорення:
1.Як працювалося в парі?
2.Що вам допомагало у створенні подарунка?
3.Як ви діяли, чи домовлялися на невербальному рівні, що саме будете дарувати?
4.Що приємніше було дарувати чи приймати подарунок?
Також обговорюється і негативний досвід взаємодії в процесі роботи.
Висновок: Дана техніка проводиться в парах (дорослий-дитина, діти-діти) та сприяє розвитку емоційного інтелекту як складової успішної особистості.
Мета: розвиток саморегуляції, довільності поведінки, уміння працювати за правилами, розвиток здатності конструктивної взаємодії.
Завдання:
• розвивати творчу уяву, креативність, дрібну моторику руки;
• формувати комунікативні навички;
• виховувати риси конструктивної співпраці в групі;
• створювати умови для розвитку емоційного інтелекту;
Вікові рамки: з 6 років.
Тривалість: 10-15 хвилин
Необхідні матеріали: самозастигаюча паста або пластилінова паста з глітером, кульковий пластилін (дану техніку можно проводити з іншими матеріалами - синельна нитка, вовна, гофрований папір, фольга)
Алгоритм роботи
1.Група ділитися на пари (за бажанням).
2.Кожна пара вибирає матеріал одного кольору та ділить навпіл.
3.Уважно дивляться один на одного і уявляють, щоб вони хотіли подарувати.
4.Учасники повертаються спиною один до одного, створюючи бажані подарунки.
5.По команді учасники повертаються, обмінюючись подарунками, говорять побажання один одному.
Питання для обговорення:
1.Як працювалося в парі?
2.Що вам допомагало у створенні подарунка?
3.Як ви діяли, чи домовлялися на невербальному рівні, що саме будете дарувати?
4.Що приємніше було дарувати чи приймати подарунок?
Також обговорюється і негативний досвід взаємодії в процесі роботи.
Висновок: Дана техніка проводиться в парах (дорослий-дитина, діти-діти) та сприяє розвитку емоційного інтелекту як складової успішної особистості.
Немає коментарів:
Дописати коментар