Про що говорить ваш улюблений колір

У кожного з нас є улюблений колір. А кожен колір в психології моє своє значення. Пропонуємо вам пізнати себе проаналізувавши свої переваги у виборі кольорів в одязі, дизайні та вашому оточенні. Хочете знати значення кольорів в психології? Ми розповімо про все це:
✔Червоний – збудливий, гарячий, асоціюється з агресією і небезпекою. Червоним легко привернути увагу до будь-якої реклами. Пульс і тиск крові може підвищитися, якщо довго дивитися на цей колір. Червоний швидко стомлює.
Цей колір характерний для сангвініків. Люди, які надають перевагу червоному, люблять бути лідерами. Майже всі почуття у них на максимумі. Вони наполегливі, не відкладають справи на потім. Не рідко трапляється, що ті, хто обирають червоний, – егоїстичні, нетерпимі, уперті і жорстокі. Жінка в червоному, найчастіше, схильна фліртувати з хлопцями. Червоний – це активність, впевненість у своїх силах, прагнення пронизати, перетворити і підкорити. Червоний як загострене бажання і синій як ніжне задоволення створюють чуттєву гармонію.
✔Зелений – природний, заспокійливий і розслабляючий колір, символізує твердість і стійкість. Відповідає меланхолійному темпераменту. Зелений має властивість зцілювати, він також нормалізує високий тиск. Люди, які вибирають зелений, чітко і раціонально визначають свій життєвий шлях. Вони відрізняються здатністю до критичного аналізу і послідовною логікою, до будь-якої життєвої задачі підходять з усією серйозністю. Люблять допомагати іншим. Їхній внутрішній світ багатий, але відкривати його оточуючим вони не поспішають.
✔Жовтий символізує мінливість і внутрішню свободу. Відповідає холеричному темпераметру, сонячному світлу, майбутньому часу. Жовтий стимулює роботу мозку і нервової системи. Жовтий – це радість, теплота і віра в найкраще. Поєднання чорних літер на жовтому фоні дуже виграшне для ефективної реклами, оскільки воно сприяє кращому запам’ятовуванню тексту. Але не варто переборщувати з жовтим, оскільки він може перезбудити мозок, через що виникне занепокоєння.
✔Люди, які люблять жовтий, хочуть розкрити себе, досягти поставленої мети. Вони самовпевнені, радісні і веселі. Часто у таких людей спостерігається високий рівень креативності. Жовтий допомагає їм у важку хвилину, концентрує увагу. Найчастіше такі люди розсіяні і критичні до себе й оточуючих, але при цьому їх самооцінка доволі висока.
✔Фіолетовий. Спроба поєднати протилежності: червоний і синій. Той, хто вибирає фіолетовий, бажає, щоб усі його думки і мрії стали реальністю. При тім, фіолетовий – небезпечний колір. Він тисне на психіку, викликає апатію, хоча й підвищує низьку самооцінку. Іноді фіолетовий вибирають люди, яким складно реалізуватися в житті. Вони зазвичай дуже самокритичні.
✔Помаранчевий позначає дію та ентузіазм. Спонукає йти вперед, допомагає звільнитися від нав’язливих страхів і зміцнює морально. Помаранчевим кольором лікують психічні зриви і депресії. Якщо у вас поганий настрій, подивіться на що-небудь оранжеве. Помаранчевий неодмінно підніме ваш настрій, особливо якщо за вікном зима. Взимку через відсутність сонця всі радіють помаранчевому ще більше, ніж влітку. Особливо популярними в холодну пору року є сонячні мандарини та апельсини, що, власне, теж пов’язане із колористикою. До речі, ефективну рекламу складно уявити без помаранчевого.
Люди, які віддають перевагу цьому кольору, – творчі особистості. Вони сильні, волелюбні, щирі. Вони мають невичерпну енергію, яку необхідно вихлюпнути, наприклад, створивши черговий шедевр.
✔Синій. Спокій і задоволення. Знижує частоту пульсу та дихання, кров’яний тиск, налаштовує організм на ощадливий режим і відпочинок. Символічно відповідає воді, флегматичному темпераметру, жіночності, лівій стороні, горизонтальному напрямку, позачасовій вічності. Синій – це єднання з навколишнім, розряджена емоційність, готовність до естетичних переживань і натхненних роздумів. Світло-синій – це також колір безпечності.
✔Блакитний. Ясність і прямота. Асоціюється з інтелектуальною діяльністю, спокійними роздумами. Якщо ви хочете мотивувати співробітників до ефективної роботи, пофарбуйте стіни офісу в блакитний. Це допоможе не тільки продуктивно працювати персоналу, але й ефективніше займатися важкоатлетам. Доведено, що в приміщеннях з блакитними стінами, результати спортсменів покращуються.
Пошук істини і тяга до досконалості – такі устремління людини, яка обирає небесно-блакитний. Зауважено: нічник з блакитним абажуром або синьо-блакитний килим в спальні допомагають здолати безсоння.
✔Рожевий. Романтичність, доброта. Викликає почуття комфорту, позбавляє від нав’язливих думок. Але рожевому властива надмірна чутливість. Ті, хто віддає перевагу рожевому, хочуть жити повним життям, бажають нових вражень, вони працелюбні і не люблять відпочивати, хоча й можуть розхвилюватися через будь-яку дрібницю. Прагматичних людей цей колір, як правило, дратує.
Рожевий – це ще й м’який колір, який притуплює емоції гніву і агресії. Якщо після важкого дня ви приходите додому злими і агресивними, гляньте на що-небудь рожеве – і ваша агресія одразу зникне.
✔Коричневий. Інерція і безпека. Імпульсивна життєва сила червоного в коричневому затемнена, пригашена, заспокоєна. Вибір цього кольору означає підвищену потребу у відпочинку та затишку.
Коричневий вибирають упевнені люди, вони люблять працювати і говорять правду. Якщо ви зібралися влаштовуватися на роботу, одягніть що-небудь коричневе.
✔Сірий – це нейтральний колір. Рідко зустрінеш того, хто любив би сірий, і так само рідко зустрінеш того, хто не переносить сірий. Цей колір не відволікає від важливої справи, тому ділові люди часто обирають його. При цьому, сірий достатньо доброзичливий і надійний. Зазвичай ті, хто віддає перевагу сірому, на перше місце ставлять розум, а не емоції. Сірий одяг дає силу невпевненим особистостям.
✔Чорний – це авторитетність. Якщо ми бачимо чоловіка чи жінку в чорному, або ж просто чорну машину, то підсвідомо вони для нас стають вагомішими. Напевно, тому лімузини багатих і заможних панів зазвичай чорного кольору, як і їхній одяг. Чорний колір позначає не тільки авторитетність і вагомість, але й агресивність. Існує такий цікавий факт: футбольні судді частіше карають штрафними, а також жовтими та червоними картками команду в чорній формі.
Люди, що обирають чорний, – загадки. Вони хочуть неусвідомлено привернути до себе увагу оточуючих. Якщо ви одягаєте тільки чорне, то це може говорити про те, що вам чогось не вистачає в житті. Таким чином, ви захищаєте себе від неприємної дійсності, намагаєтесь сховатися.
✔Чистий, безневинний і вірний, саме такі асоціації викликає білий колір. Всі працівники лікарні одягнені в білі халати, швидше за все тому, що білий колір асоціюється з чистотою. Білий символізує завершеність і досконалість, свободу можливостей і зняття будь-яких бар’єрів. Цей колір також символізує чистоту в релігії. До того ж, білий – це символ рівності, адже саме в ньому поєднуються всі кольори.
✔Червоний – збудливий, гарячий, асоціюється з агресією і небезпекою. Червоним легко привернути увагу до будь-якої реклами. Пульс і тиск крові може підвищитися, якщо довго дивитися на цей колір. Червоний швидко стомлює.
Цей колір характерний для сангвініків. Люди, які надають перевагу червоному, люблять бути лідерами. Майже всі почуття у них на максимумі. Вони наполегливі, не відкладають справи на потім. Не рідко трапляється, що ті, хто обирають червоний, – егоїстичні, нетерпимі, уперті і жорстокі. Жінка в червоному, найчастіше, схильна фліртувати з хлопцями. Червоний – це активність, впевненість у своїх силах, прагнення пронизати, перетворити і підкорити. Червоний як загострене бажання і синій як ніжне задоволення створюють чуттєву гармонію.
✔Зелений – природний, заспокійливий і розслабляючий колір, символізує твердість і стійкість. Відповідає меланхолійному темпераменту. Зелений має властивість зцілювати, він також нормалізує високий тиск. Люди, які вибирають зелений, чітко і раціонально визначають свій життєвий шлях. Вони відрізняються здатністю до критичного аналізу і послідовною логікою, до будь-якої життєвої задачі підходять з усією серйозністю. Люблять допомагати іншим. Їхній внутрішній світ багатий, але відкривати його оточуючим вони не поспішають.
✔Жовтий символізує мінливість і внутрішню свободу. Відповідає холеричному темпераметру, сонячному світлу, майбутньому часу. Жовтий стимулює роботу мозку і нервової системи. Жовтий – це радість, теплота і віра в найкраще. Поєднання чорних літер на жовтому фоні дуже виграшне для ефективної реклами, оскільки воно сприяє кращому запам’ятовуванню тексту. Але не варто переборщувати з жовтим, оскільки він може перезбудити мозок, через що виникне занепокоєння.
✔Люди, які люблять жовтий, хочуть розкрити себе, досягти поставленої мети. Вони самовпевнені, радісні і веселі. Часто у таких людей спостерігається високий рівень креативності. Жовтий допомагає їм у важку хвилину, концентрує увагу. Найчастіше такі люди розсіяні і критичні до себе й оточуючих, але при цьому їх самооцінка доволі висока.
✔Фіолетовий. Спроба поєднати протилежності: червоний і синій. Той, хто вибирає фіолетовий, бажає, щоб усі його думки і мрії стали реальністю. При тім, фіолетовий – небезпечний колір. Він тисне на психіку, викликає апатію, хоча й підвищує низьку самооцінку. Іноді фіолетовий вибирають люди, яким складно реалізуватися в житті. Вони зазвичай дуже самокритичні.
✔Помаранчевий позначає дію та ентузіазм. Спонукає йти вперед, допомагає звільнитися від нав’язливих страхів і зміцнює морально. Помаранчевим кольором лікують психічні зриви і депресії. Якщо у вас поганий настрій, подивіться на що-небудь оранжеве. Помаранчевий неодмінно підніме ваш настрій, особливо якщо за вікном зима. Взимку через відсутність сонця всі радіють помаранчевому ще більше, ніж влітку. Особливо популярними в холодну пору року є сонячні мандарини та апельсини, що, власне, теж пов’язане із колористикою. До речі, ефективну рекламу складно уявити без помаранчевого.
Люди, які віддають перевагу цьому кольору, – творчі особистості. Вони сильні, волелюбні, щирі. Вони мають невичерпну енергію, яку необхідно вихлюпнути, наприклад, створивши черговий шедевр.
✔Синій. Спокій і задоволення. Знижує частоту пульсу та дихання, кров’яний тиск, налаштовує організм на ощадливий режим і відпочинок. Символічно відповідає воді, флегматичному темпераметру, жіночності, лівій стороні, горизонтальному напрямку, позачасовій вічності. Синій – це єднання з навколишнім, розряджена емоційність, готовність до естетичних переживань і натхненних роздумів. Світло-синій – це також колір безпечності.
✔Блакитний. Ясність і прямота. Асоціюється з інтелектуальною діяльністю, спокійними роздумами. Якщо ви хочете мотивувати співробітників до ефективної роботи, пофарбуйте стіни офісу в блакитний. Це допоможе не тільки продуктивно працювати персоналу, але й ефективніше займатися важкоатлетам. Доведено, що в приміщеннях з блакитними стінами, результати спортсменів покращуються.
Пошук істини і тяга до досконалості – такі устремління людини, яка обирає небесно-блакитний. Зауважено: нічник з блакитним абажуром або синьо-блакитний килим в спальні допомагають здолати безсоння.
✔Рожевий. Романтичність, доброта. Викликає почуття комфорту, позбавляє від нав’язливих думок. Але рожевому властива надмірна чутливість. Ті, хто віддає перевагу рожевому, хочуть жити повним життям, бажають нових вражень, вони працелюбні і не люблять відпочивати, хоча й можуть розхвилюватися через будь-яку дрібницю. Прагматичних людей цей колір, як правило, дратує.
Рожевий – це ще й м’який колір, який притуплює емоції гніву і агресії. Якщо після важкого дня ви приходите додому злими і агресивними, гляньте на що-небудь рожеве – і ваша агресія одразу зникне.
✔Коричневий. Інерція і безпека. Імпульсивна життєва сила червоного в коричневому затемнена, пригашена, заспокоєна. Вибір цього кольору означає підвищену потребу у відпочинку та затишку.
Коричневий вибирають упевнені люди, вони люблять працювати і говорять правду. Якщо ви зібралися влаштовуватися на роботу, одягніть що-небудь коричневе.
✔Сірий – це нейтральний колір. Рідко зустрінеш того, хто любив би сірий, і так само рідко зустрінеш того, хто не переносить сірий. Цей колір не відволікає від важливої справи, тому ділові люди часто обирають його. При цьому, сірий достатньо доброзичливий і надійний. Зазвичай ті, хто віддає перевагу сірому, на перше місце ставлять розум, а не емоції. Сірий одяг дає силу невпевненим особистостям.
✔Чорний – це авторитетність. Якщо ми бачимо чоловіка чи жінку в чорному, або ж просто чорну машину, то підсвідомо вони для нас стають вагомішими. Напевно, тому лімузини багатих і заможних панів зазвичай чорного кольору, як і їхній одяг. Чорний колір позначає не тільки авторитетність і вагомість, але й агресивність. Існує такий цікавий факт: футбольні судді частіше карають штрафними, а також жовтими та червоними картками команду в чорній формі.
Люди, що обирають чорний, – загадки. Вони хочуть неусвідомлено привернути до себе увагу оточуючих. Якщо ви одягаєте тільки чорне, то це може говорити про те, що вам чогось не вистачає в житті. Таким чином, ви захищаєте себе від неприємної дійсності, намагаєтесь сховатися.
✔Чистий, безневинний і вірний, саме такі асоціації викликає білий колір. Всі працівники лікарні одягнені в білі халати, швидше за все тому, що білий колір асоціюється з чистотою. Білий символізує завершеність і досконалість, свободу можливостей і зняття будь-яких бар’єрів. Цей колір також символізує чистоту в релігії. До того ж, білий – це символ рівності, адже саме в ньому поєднуються всі кольори.
Немає коментарів:
Дописати коментар